Tihnea Andreea-Laura - Profesor in invatamant Grupa Mare "Stelute"

  • A fi educatoare este cea mai frumoasa si nobila profesiune, care nu seamana cu nicio alta, o meserie care nu se paraseste seara odata cu hainele de lucru. Sunt putine meserii care cer atata competenta, daruire si umanism precum cea de educatoare pentru ca doar in cateva se lucreaza cu un material atat de pretios si de sensibil precum omul in devenire.

    De mic copil am prins drag de aceasta meserie avandu-i ca model pe parintii mei, pe mama (cu o experienta de 45 de ani in invatamantul prescolar) si tata (cu acelasi numar de ani in invatamantul primar si gimnazial), oameni cu suflet mare si chip bland, de la care am invatat ca a inzestra copiii cu stiinta pare un lucru relativ usor, dar a forma oameni in plinatatea cuvantului este deosebit de greu, dar cu satisfactii sufletesti pe masura.

    Am terminat Liceul Pedagogic in anul 2006 cu dubla specializare (educatoare-invatatoare), am absolvit cursurile Universitatii Babeş-Bolyai – Facultatea de Comunicare şi Relatii Publice, Cluj-Napoca si mi am incheiat studiile post universitare cu un program de master in cadrul Universitatii Dimitrie Cantemir din Bucuresti.

    Experienta mea in invatamantul prescolar privat este de 9 ani, in anul 2012 obtinand gradul didactic definitiv in invatamant. Pe parcursul anilor am participat la cursuri de perfectionare continua, la workshop-uri privind noile metode de predare in limba engleza, am colaborat cu profesori vorbitori nativ  de limba engleza, m am implicat activ impreuna cu copiii in diverse proiecte educative in parteneriat cu UNESCO si am participat la diferite concursuri de cultura generala pentru copii.

    Cand am trecut prima data pragul gradinitei SMART STEPS am stiut ca aici este si locul meu; am gasit un mediu cald, primitor cu oameni frumosi. Am cunoscut copii veseli, pozitivi si curiosi care care m-au cucerit deopotriva. Doresc sa va asigur de calitatea actului educational, iar metodele pe care abordez in cadrul activitatilor de la grupa vizeaza atat formarea de priceperi si deprinderi, cat si atitudini ce tin de dezvoltarea socio-emoţionala, dezvoltarea cognitiva, dezvoltarea fizica in acord cu particularitatile de varsta si individuale ale copiilor.